Søg imellem: 242596 produkter » 
Log ind | Indkøbsvogn:   
   Medievalg: 
   Vis kun lagervarer 
Søg:  


:: KONTAKT ::


DVDCITY
Tlf:  3332 0014

Telefontid: 11:00-15:00
(man-fredag)


Kontonummer:
8117 3052006
 

NYHEDSMAIL




Dankort, Visa, VISA Electron, MasterCard, EuroCard, Diners, Maestro, American Express, JCB, LIC, FBF







[skjul denne menu]
 Reklamation

Defekte varer og reklamation
Omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Modtages defekte varer eller varer du ikke har bestilt, skal der reklameres telefonisk inden rimelig tid. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi vil hurtigst muligt rette fejlen - typisk ved at fremsende dig den korrekte vare vedlagt en frankeret kuvert/adressekort til gratis returnering. Kan varen ikke ombyttes refunderes dit tilgodehavende.

Vores telefoner er åbne mandag til fredag fra 11.00 - 15.00 og vi kan træffes på tlf 3332 00 14.

Ved din telefoniske henvendelse aftales også hvorledes du kan returnerer de modtagne varer - send derfor ALDRIG noget afsted uden en forudgående aftale pr. telefon. 

Retur adresse:
DVDCITY   
Peders Kilde 20
2600 Glostrup
Danmark

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til DVDCITY's Kundeservice: tlf 33320014 eller salg@dvdcity.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til (indsæt rette klagenævn for din webshop, eksempelvis Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.) Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.